12/16/2009

Futurama

Biraz –‘biraz’ diyip ‘epey’ demek istemek- geç de olsa çizgi diziye başlamış bulunmaktayım. Gerçi her diziye geç başlıyorum ben. Dün gece üç bölüm izledim, ve evet muhteşem! The Simpsons gibi bir dizinin yaratıcısından kötü bir şey beklenmez zaten. Yanlışlıkla geleceğe, 3000li yıllara ışınlanan ex-delivery boy Fry’ın başından geçenler anlatılıyor. ‘Ex’ dedim ama bundan 10 asır sonra bile kendine yeni bir meslek edinmeyi başaramıyor, yine kargoculuk yapıyor. Fry’a eşlik eden diğer egzantirik karakterler şöyle diziliyor: Planet Express isimli uzay gemisinin tek gözlü kaptanı Leela. Sanırım Fry buna aşık oluyor bu arada. Kendisini karizmatik gösterdiği için puro, ve pillerini şarj ettiği için de alkolden vazgeçemeyen depresif, pasif-agresif robot Bender. Manyetik algılarıyla oynandığında muhteşem bir country şarkıcısına dönüşüyor –ki ikinci bölümün sonunda gülmekten çıldırma sebebimdir- ve yaşadığı evin gardrobu evin tamamından daha büyük :) Daha başkaları da var tabi de, üç bölüm izlemiş biri olarak sadece bunlar hakkında yazacak enerjiyi bulabildim. Ve son olarak;

“Shut that noise hole!”

2 yorum:

CNRBY dedi ki...

Futurama is the best TV show ever. Period.
Önyargılarınızı yok edip, izlemeye karar vermeniz beni benden almadı değil lâkin bu önyargının kırılmasıyla gerçekleşen izleme eyleminden aldığınız keyifte ne kadar payım olduğunu ve bana ne kadar müteşekkir olduğunuzu öğrenmek isterim açıkçası.

Armageddon dedi ki...

'çok' :) bite my shiny ass. period. sanırım bugün de bi üç beş bölüm izlerim :) thank you ver much.